est.
July 23,
1999
MonFur Board Forum Index
MonFur (MONtréal FURry) est un groupe social de furs habitant a Montréal et environs. Dans ce forum vous trouverez plus de details sur nous, les membres, les furmeets et des liens sur trucs qui nous voulaions partager avec vous, notre invité. Allez-y explorer en clickant sur les boutons ci-dessus où les sujets ci-dessous! MonFur (MONtreal FURry) is a social group for furs living in Montreal and its surrounding areas. On this board you will find out more about us, our members, our furmeets, and find convenient links to some web stuff we wanted to share with you, our guest. Please explore by clicking the buttons above or the topics below!
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Heya

Post new topic   Reply to topic    MonFur Board Forum Index -> MonFur Board -> Partager/Share -> Introductions
Previous topic :: Next topic  
Author Message
whiskeywolf

Masculin Balance (23sep-22oct)

PostPosted: 2013-02-24, 23:26    Post subject: Heya Reply with quote

Even though I've been registered to this forum for a couple years now, even attended a meet five years ago. I've been wanting to become more social and become active in my furry community. I'm not the best at introductions... though all I can say is that I'm looking for good friends and people I can relate to. 

I'd really like to meet some of you and get to know you before I head to a meet as a stranger. 

Please, add my skype if you want to chat. I welcome it. 

Même si j'ai été inscrit à ce forum pour quelques années, même participé à une rencontre il ya cinq ans. J'ai eu envie de devenir plus sociale et de devenir actif dans ma communauté furry. Je ne suis pas le meilleur à l'introduction ... mais tout ce que je peux dire, c'est que je suis à la recherche des bons amis et des gens que je peux me rapporter.

J'aimerais vraiment rencontrer certains d'entre vous et de vous connaître avant que je me dirige vers une rencontre comme un étranger.

S'il vous plaît, ajoutez mon skype si vous souhaitez discuter. Je m'en réjouis.

Back to top
Publicité

PostPosted: 2013-02-24, 23:26    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
hf-fox

Masculin

PostPosted: 2013-02-25, 08:26    Post subject: Heya Reply with quote

Welcome back Smile

i'll be adding you on skype if you want to chat 

Back to top
Firebreath

Masculin Vierge (24aoû-22sep) 狗 Chien

PostPosted: 2013-02-25, 18:35    Post subject: Heya Reply with quote

Welcome back!
Hope you enjoy yourself with our little group!!

Back to top
Visit poster’s website
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 00:06    Post subject: Heya

Back to top
Post new topic   Reply to topic    MonFur Board Forum Index -> MonFur Board -> Partager/Share -> Introductions All times are GMT - 5 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation