est.
July 23,
1999
MonFur Board Forum Index
MonFur (MONtréal FURry) est un groupe social de furs habitant a Montréal et environs. Dans ce forum vous trouverez plus de details sur nous, les membres, les furmeets et des liens sur trucs qui nous voulaions partager avec vous, notre invité. Allez-y explorer en clickant sur les boutons ci-dessus où les sujets ci-dessous! MonFur (MONtreal FURry) is a social group for furs living in Montreal and its surrounding areas. On this board you will find out more about us, our members, our furmeets, and find convenient links to some web stuff we wanted to share with you, our guest. Please explore by clicking the buttons above or the topics below!
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Domino le dragon

Post new topic   Reply to topic    MonFur Board Forum Index -> MonFur Board -> Partager/Share -> Introductions
Previous topic :: Next topic  
Author Message
ExDomino

Masculin

PostPosted: 2013-10-21, 11:06    Post subject: Domino le dragon Reply with quote

Bonjour tout le monde !

Je viens de me rendre compte que je ne m'étais pas encore présenté. Alors je m'appelle Maxime (alias Domino) et j'habite près de Montréal. Disons que je vois le pont Champlain de ma fenêtre alors je suis assez proche. Dans la vie je suis encore étudiant, sinon sur le web je joue souvent à Minecraft, je passe beaucoup de temps sur Skype où je suis quasiment toujours connecté et j'ai de nombreux jeux sur Steam. Mon fursona est un dragon et oui l'image m'appartient réellement, donc ne la volez pas, merci !

Si vous avez des questions, surtout n'hésitez pas. ^^
Domino.

English: For English speakers, I know English enough to write a fast description of me. I live near from Montreal and my real name is Maxime. I'm still a student but the evening I play often at Minecraft, I chat on Skype and I play on Steam. My fursona is a dragon and yes this image is the mine, so don't steal it please!

Back to top
Publicité

PostPosted: 2013-10-21, 11:06    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Nervous Black Rabbit

Masculin Vierge (24aoû-22sep) 羊 Chèvre

PostPosted: 2013-10-22, 11:03    Post subject: Domino le dragon Reply with quote

Hi there. Smile I'm a student as well, at McGill.

Back to top
Jerrin Phox

Masculin Gémeaux (21mai-20juin)

PostPosted: 2013-10-22, 13:21    Post subject: Domino le dragon Reply with quote

Bienvenue sur le forum  Cool

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 08:04    Post subject: Domino le dragon

Back to top
Post new topic   Reply to topic    MonFur Board Forum Index -> MonFur Board -> Partager/Share -> Introductions All times are GMT - 5 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation